Cum dai un telefon la Deranjamente Digi sau RCS – RDS

Cea mai simplă modalitate de a suna la Deranjamente Digi este aceea de a forma *777 de pe telefonul mobil.

În cazul în care acest lucru nu este posibil mai sunt câteva posibilități:

Dacă aveți probleme cu serviciile fixe oferite de RCS RDS, există câte un număr de telefon pentru fiecare județ (diferă prefixul).

Tabelul complet cu numere telefon deranjamente Digi

Pentru a anunța un deranjament pentru serviciul Digi TV Satelit, folositi numărul de telefon 031.400.4000

Dar, dacă tot ai ajuns să citești aceasta pagină, înseamnă că ai acces la internet, deci îți recomand să intri pe digiromania.ro/contact și să trimiți o solicitare online folosind formularul web. Așa scapi de timpul de așteptare la telefon, care poate fi destul de mare chiar atunci când ai nevoie.

Vezi un articol similar de pe blogul alternativ despre Deranjamente Digi (RCS-RDS)

36 thoughts on “Cum dai un telefon la Deranjamente Digi sau RCS – RDS

  1. Am auzit ca au investit si pe partea de suport tehnic. E bine, inseamna ca tipetele din online s-au auzit…
    PS Rezolvam si noi cu tema asta dezordonata?! 😀

  2. Sunteti sub orice critica. De o ora incerc sa sun la voi si nimeni nu raspunde. Imi taie serviciile din doua in doua saptamani cu factura platita. Voi face tot posibilul sa renunt la serviciile voastre.

  3. Salut,

    Cred ca la toate numerele de contact rds afisate de tine este o cifra in plus si anume un „4”.

    Numarul pt deranjamente afisat pe site-ul lor:
    03xx.400.401 unde „xx” reprezinta prefixul judetului din care ne apelezi.

    Bafta.

  4. Este o mare mizerie, ca mai toate lucrurile din tara asta; sambata 12.09.2015, de la ora
    21.30 nu am avut semnal TV, am sunat la telefonul minune si mi s-a explicat ca in wekend echipele de interventie au program de la ora 09 la 18, deci sambata seara pana dimineata la ora 09.15 nu am avut TV( remarcati ca in doar cateva minute, adica 15, au remediat lucrurile deci defectiunea a fost din sistemul lor, nu a necesitat deplasare in teren.
    Si ce sa vezi, azi, duminica, 13.09.2015, fix la ora 21.20 dispare din nou semnalul TV si din nou la telefon aflu ca trebuie sa asteptam pana maine sa se rezolve ceva, asta dupa ce ei ne-au rezolvat acest sfarsit de saptamana. Oare plateste cineva pentru asta? Eu nu voi plati abonamentul pt cele 2 zile stricate de ei. Sau poate cineva urmareste sa ne alunge la alta companie, se poate si asta. S-a intamplat in Fagaras.

  5. Pe anumite posturi tv calitatea si puterea semnalului variaza de la 40%,45% la zero.facand imposibila vizionarea lor.Totodata am observat o exfoliere la cablul din strada (aceasta ar putea fi cauza).
    Specific ca sant un abonat la dumneavoastra,stau pe strada L******** nr *1 si am telefonul 07** *** ***. Va rog sa ma contactati si sa remediati problema.

  6. Numarul de telefon pentru Deranjamente Digi TV Satelit este 031 400 4000, încercați să sunați acolo.
    Dacă aveți abonament Digi Mobil, puteți încerca​ și la *777 (din câte stiu eu răspund nonstop la acest număr).
    Acum … nu vă așteptați să vină cineva în cateva ore să vă regleze antena de satelit.
    De regulă, soluționarea deranjamentelor se efectuează în 3-5 zile la majoritatea furnizorilor de servicii de comunicații, acest termen este stipulat in contract.

  7. AM FOST CONECTATI LA TELEVIZIUNEA PRIN CABLU DE 24 DE ORE. IN TOT ACEST TIMP SEMNALUL A FOST PROST FUNCTONAND CU INTRERUPERI REPETATE. ACUMA A PICAT COMPLECT. AM SUNAT LA NR.DE TEL.PT INTERVENTII FIIND PUSA SA ASTEPT PT.ASA ZISA VERIFICARE PANA SA TERMINAT CREDITUL LA TEL.MOBIL FARA A PRIMI UN RASPUNS. CONCLUZIA SERVICII DE TOT RAHATUL ZIS PE ROMANESTE.ASTEPT SA FIU CONTACTATA ,SPER SA NU MOR DE BATRANETE PANA ATUNCI.

  8. E bătaie de joc! De 3 zile stau fara semnal pe telefonie mobila, am facut sesizari peste sesizari si plus telefoane. Am 2 abonamente la ei.In situatia mea mai sunt cativa prieteni. Am fost un prost ca am avut incredere in ei. Locuiesc în comuna Bustuchin, Gorj.

  9. Acesti „CORPORATE” mizeaza foarte tare pe faptul ca detin monopolul pietei cel putin in Teleorman.Sunt VARZA FARA CIRNATI in special pe partea de deranjamente !!!!Este posibil ca in secolul XXI sa stai fara semnal televiziune de 72 ore dupa 6 sesizari telefonice ale deranjamentului si 3 e-mail-uri ?? DA ,in ROMANIA ,da !
    Succes IN CONTINUARE RCS-RDS ,va faceti rau singurei ,cu minuta dvs !!!!

  10. rds. bate joc de clienti. la orice numar de tel. raspunde numai robotu. zice intruna apasa tasta1..2..3..... degeaba apesi. ca tot asa zice oare intregi spune:

    alexa bogdan

  11. m-am deplasat la sediul rds. din bistrita pentru o problema…deacolo au zis merg acasa si sa dau telefon…la telefon raspunde numai robotu… cu apasa tasta 1 tasta 2 . asta zice non stop…

  12. Platesc tv si internet doar pentru a sponzoriza o societate cu oameni si servicii iresonsabile.Am incercat de nenumarate ori sa intru in contact cu serviciul tehnic sau deranjamente insa nu pot comunica decit cu robotul.Solicit rezilierea imediata a contractului si va rog sa va duceti de unde ati venit.In aproape trei ani de zile nu am beneficiat de servicile voastre mai mult de 60 de zile desi am platit facturile fara intirziere.Sunteti iresponsabili.

  13. Din 1 ian 2017 i mi pun antena parabolica,abia astept sa scap de DIGI….cu suportul lor tehnic.degeaba le faci reclamatie,in tara asta fiecare face ce vrea,cat vrea functie de cati bani are!

  14. În ceea ce priveşte calitatea semnalului la televizor și funcționarea internetului nicio problemă, sunt foarte bune. Problema MARE (mă enervez numai când mă gândesc ) este atunci când sesizezi la Deranjamente o problemă invită din diferite cauze, uneori chiar din mea culpa. După ce aștepți cel puțin 10 minute să îți facă legătura cu un operator, eu am așteptat şi 20 – 25 minute uneori, abia atunci începe calvarul. Operatorul îți spune că te va contacta telefonic cel care va remedia problema, şi îți spune să aștepți în intervalul orar x, mie mi-a spus prima dată că în 2 ore. Stai cu ochii pe fereastră cele 2 ore că de, să nu vină omul de la Deranjamente şi să aștepte până ieşi tu afară sau până termini treaba pe care ai început-o. Trec cele 2 ore, apelezi din nou și iar ți se promite că în maxim 4 ore te vor contacta telefonic când sunt în fața casei. Trec cele 4 ore, tu îi aștepți cu ochii pe fereastră mai ceva decât copiii pe Moş Crăciun, și degeaba. Iar îi suni pentru că te temi că este ora 17 și de, pleacă și ei acasă că se termină programul, dar operatoarea te liniștește că la Deranjamente au program (părerile sunt împărțite, depinde cu ce operator vorbești, unii spun că până la orele 22, alții că până la orele 21) până noaptea târziu. De parcă dacă ar fi defecțiunea de la stâlp se mai urcă cineva după ora cel târziu 17. Tu îti faci nervi că ai stat cu ochii pe fereastră mai mult de 8 ore şi nu ai făcut nimic dar şi mai mulți nervi îți faci că vine noaptea şi te uiți cu ochii pe pereți până adormi. În 10 ore am sunat de 4 ori iar a cincea oară, la orele 23,30 am sunat operatoarea (mi-au răspuns numai fete amabile, îmi pare rău că m-am răzbunat pe ele, am mai ridicat tonul de nervi și am folosit expresii nu tocmai ortodoxe, ele nu au nicio vină, sunt victime colaterale ) pentru a face reclamație şi m-a asigurat că a doua zi va fi rezolvată problema. Nu vă spun ce noapte de coșmar am avut din cauză că nu am văzut ştirile sau alte programe. În sfârșit au venit azi, după aproape 24 de ore şi au remediat defecțiunea în maxim 5 -7 minute. Bine că nu am schimbat abonamentul la curent să depind de Rcs -Rds. Menționez că am abonament la cablu şi internet în 3 locații şi începând cu 2018 voi încheia contracte cu cealaltă companie de cablu chiar dacă au mai puține programe, în schimb sunt mult mai serioși când este vorba de rezolvarea problemelor apărute în teren. Ştiu sigur de la vecinii care au contractat cu cealaltă firmă de cablu şi care atunci când au probleme cei de la Deranjamente sunt prompți. Cei de la Rcs -Rds „s-au ajuns” nu le mai pasă de nemulțumirile clienților. Le sugerez şefilor ca în urma celor de la Deranjamente (care se ocupă de zona Alexandria) să verifice cineva dacă folosesc eficient timpul cu rezolvarea acestora şi ce fac după, căt de repede pornesc spre următorul deranjament sau iau pauze „publicitare”. Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul. Vă doresc nervi de oțel şi răbdare.

    1. Toate firmele de comunicații au termene lejere de rezolvare a reclamațiilor, gen 72 ore. Bucură-te că nu a durat atât, la vechiul Romtelecom se depășeau frecvent astfel de termene, acum nu știu cum o fi la alții, dar băieții de la rds, din zona mea, se mișcă bine.

  15. DAAA niste jegosi cand ai vre-o defectiune provocata chiar din vina lor! Elma te rog sa-mii spui ce companii mai normale sunt in Teleorman ca vreau sa reziliez contractul cu ei !!! Si fac si reclamatie la ANPC!Mortii lor de scursuri cu cine le-a dat autorizatie de functionare !Banii stiu sa ti-i ia si sa-ti dea muie cand suni pentru defectiuni!

  16. Sunt cei mai mari mincinoși,stau fara semnal la cablu de aseară de la ora 18:30 ,adica vineri am sunat la ei si am facut sesizare si mi.au spus că vin in 2 ore si nu au mai venit nici pana la ora asta17:20 ,adica sambata si sun incontinuu la ei si imi spun ca urgenteza problema dar nimic,sunt niste hoti .

  17. 21 februarie 2018

    Astazi am avut probleme cu receptionarea semnalului tv. Am sunat la 0314004414 numarul de telefon pentru
    deranjamente. A trebuit sa am putina rabdare pana ce mi-a raspuns un domn foarte amabil. Era ora 18.24. Am
    fost asigurat ca pana la ora 21.30 va veni cineva sa remedieze defectiunea. La 20.45 deja se rezolvase. Sunt
    incantat sa constat eficienta si profesionalismul personalului firmei RCS&RDS. Felicitari si multumesc din suflet!

    1. Doresc si eu sa iau legătură cu un operotor de la rcs rds pentru a stabili o programare pentru instalare cablu net si televizor. Am sunat de multe ori la numerele de telefon afișate pentru servicii clienții si îmi raspunde un robot. Am asteptat? La ce mai sunt făcute numerele de telefon pentru relații cu clienții doar pentru a raspunde un robot si atât nu mi se pare normal


      https://polldaddy.com/js/rating/rating.js


      https://polldaddy.com/js/rating/rating.js

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *